כניסה לחברים  |  הרשמה 

 
  
חדש באתר


 
 
דבר העורך
 
 

שלחו מייל בכל בעיה/ שאלה/ הבהרה/ תיקון/ תמונת מצב/ סרטון נחמד/ חדשות או כל דבר 
saridtv@sarid.org.il
 
 



 





   

 
 
מונה:



ראיון עם אדווה ברטל מנהלת הכלבו
פורסם בתאריך 11/3/09

לאחר מספר חודשי הרצה מצאנו לנכון לראיין את אדווה ברטל
מנהלת הכלבו המאוחד והמחודש.


 

1.כמה עובדים קבועים יש בכלבו?
סה"כ כ-4 מישרות מלאות כולל שעות אחה"צ
 
2.האם לאחרונה הכלבו מצליח להתאזן? זאת אמרת האם ההכנסות שוות להוצאות?
הכלבו במתכונתו הנוכחית כמעט מתאזן.
 
3.יש טענות שאין מספיק צעצועים ושאר דברים לילדים. האם יש תוכניות לשפר את נושא זה?
אנו ערים לצרכי החברים ומנסים לאזן בית שטחי המדפים שהם מוגבלים כמו כן אנו תמיד ערים לפניות מיוחדות של החברים ומבצעים הזמנות על פי בקשה. בנוסף לשטחי המדף המיועד לצעצועים ישנו שולחן חג לפני כל חג ובו צעצועים נוספים הקשורים בחג. לגבי התוכניות לשיפור רק לאחרונה התחלנו לעבוד עם ספק צעצועים של "פיישר פרייס" (חברה איכותית ביותר) וגם דרכו ניתן לבצע הזמנות על פי בקשת החבר כי המגוון גדול ביותר ואין באפשרותנו להציגו על שטחי המדף המצומצם שהרי עיקר שטחי הכלבו מיועד למזון ומוצרי יסוד אחרים.
 
4.למה אין מבצעים והנחות בכלבו?
המחירים הנקבעים בכלבו הינם הנמוכים ביותר שאנו יכולים להרשות לעצמנו על מנת להיות מאוזנים לאחר תשלום שכר עבודה והוצהות נלוות. כמו כן לאחר סקר השוואת מחירי מוצרים מול רשתות אחרות התוצאות הראו לכאן לכאן כך הסל הממוצע של החבר זהה שהרי "אין הנחות חינם" כמוכן יש הרבה מבצעים שהחבר לא יודע עליהם כגון מצרים שמחירם ירדו בעקבות מבצע של סוכן. אצלנו בכלבו אפשר למצוא את המוצר הבודד במחיר מבצע מבלי לאלץ את החבר לקנות שליישיה או 2+1 כפי שנהוג ברשתות הגדולות
 
5.מדוע הותקנו מצלמות בכלבו? האם אתם נוהגים להעיר לאנשים ששוכחים לעבור דרך הקופה?
המצלמות הותקנו לאחר גניבה שהתרחשה בכלבו בשעות הלילה המצלמות מצלמות במעגל סגור מוקלטות ונשמרות בזיכרון ניתן לצפייה גם דרך מחשב בייתי בכל רגע נתון של היום גם שהכלבו סגור. כמו כן מטרתן גם למנוע גניבות פנים שלצערנו קיימות בחלק מהמקרים אנו נמנעים מלהעיר לחברים על מנת שלא ליצור אי נעימות אלא עם כן המקרה חוזר על עצמו שוב ושוב.
 
6.מה מחזור המכירות החודשי בכלבו?
לא מקובל למסור בפומבי את מחזורי המכירות אבל יש לציין שהייתה עלייה משמעותית בהקפי המכירה עם המעבר למבנה החדש ועל כך יבוא דיווח בדוח חצי שנתי של 2009.
 
7.האם אתן ערות לתופעה שיותר ויותר אנשים עורכים את קניותיהם מחוץ לשריד?
להפך יש מספר רב של חברים שחזרו לבצע את קניותיהם בבית מאז הכלבו המחודש כמו כן מספר רב של לקוחות חוץ מהאזור היצטרפו לחוג לקוחותינו לאור האפשרות של קנייה באמצעות כרטיס אשראי.
כמו כן לקראת ההרחבה בשריד אנו סמוכים ובטוחים שחוג לקוחותינו
רק ילך ויגדל.
 
8.למה בעצם כדאי לקנות דווקא בכלבו שלנו?
יתרונות הקנייה בכלבו שלנו:
• מוצרים טריים באיכות טובה.
• אפשרות קנייה של אריזות בייתיות כמו סלטים בשר ומוצרי מחלבה.
• אמינות ואפשרות להחזרת מוצרים
• יחס אישי ללקוחות
• קירבה גיאוגרפית שלא מצריכה תשלום עבור רכב וזמן.
• מגוון מוצרים גדול והענות להזמנות מיוחדות לפי הזמנת הלקוח.
• אשראי של חודש ויותר
• כל המוצרים תחת קורת גג אחת כגון סידקית, צורכי משרד, צעצועים, ומתנות
• הכלבו אינו ענף רווח אלא ענף שירות ועל כן מוצרים רבים אצלנו הם במחירים הכי נמוכים כמו מוצרי חלב, חטיפים למיניהם, כלי כתיבה, מוצרי מחלבה ועוד
 

 

הכלבו מבט מבחוץ

הכלבו מבט מבפנים

הפריצה לכלבו

רפא וציפי בחנוכת הכלבו המחודש

שולחן החג לראש השנה

9.תוכניות לעתיד? 
• להגדיל את חוג הלקוחות (מההרחבה הקהילתית ומתושבי האזור) ועל ידי כך נוכל להוזיל את השירות ולהוריד
את מחירי המוצרים לחברים. 
 
• בנייה ועיצוב מחדש של פינת כלי הבית והמתנות כל שנוכל להגדיל מגוון.
בתחום זה ואף להוסיף מוצרי חשמל והלבשה תחתונה. כבר כעת ניתן להזמין דרך הכלבו כל מה שקשור ב"סטימצקי" קלטות דיסקים וספרים במחירים מוזלים מהרשת, המוצרים מחכים לכם על המדף וגם דרך הזמנה אישית.
 
• בכוונתינו להעמיד לרשות החברים סלים רב שימושיים בהם החברים יוכלו לקחת את קניותיהם הביתה ולהחזירם תמורת פיקדון לאחר מכן, או לירכושם במחיר סמלי ועל ידי כך לשפר את איכות הסביבה ולנטרל את השימוש בשקיות ניילון שמחירם בשנה מגיע לכ-6000 ש"ח.
 
כתבות נוספות בנושא:  פריצה לכולבו   |   תמונות מהכלבו החדש

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...

לייבסיטי - בניית אתרים